.....kop....kop....kop...

Ah, hei vaan, kaikki höpö... Hyi hyi mikä fontti, suokaa anteeksi!  Tämä vaikuttaa jo hieman siedettävämmältä, omassa blogissani on toki paljon suurempi valikoima mitä koukeroisempia fontteja. Ai mitä? Että, kukako minä  olen?    Jos et tiedä tuota olen todella pettynyt, koska minä olen Ulla Kandela, suomen suosituin toimittaja. Kun kerran ihmettelit tuota, luulen, että ihmettelet myös sitä, kuinka olen päässyt käsiksi tähän blogiin. Katsohan, minulla on agentteja, ja agenteillani on agentteja jne. Eli tämän blogin salasanan saanti käsiini ei ollut temppu eikä mikään, olen pystynyt parempaankin, usko pois. Haastavinta tässä varmastikin on se, ettei tähän blogiin ole asennettu automaattista oikolukijaa (Omassa blogissani se muistuttaa vaaleanpunaista pölyhuiskaa<3) Minun tehtäväni on esitellä teille minut ja perheeni, koska kukaan muukaan ei sitä varmasti tee.

Ensimmäiseksi tietysti minä, Ulla Kandela. (Oikealta nimeltäni Johanna Försberg) : Olen seurannut tyttöjen elämää kohta yli vuoden ja saanut todella huomata, että heidän elämästään ei skandaaleja puutu. Ulkomuodostani voisin kertoa sen verran, että rakastan vihreää ja pinkkiä, muun värisiä vaatteita en omista. Olen hehkeä, nuorekas blondi, permanentilla varustettuna. Silmälaseissani on vahvat, koukeroiset vihreät sangat, enkä voi elää ilman korkokenkiä. Olen varmastikin maailman taitavin kirjoittaja ja toimittaja, siinä oli varmasti kaikki mitä sinun tarvitsee tietää minusta. (Näin aluksi, älkää luulko ettette enää tämän jälkeen kuule minusta )

Ulrika Försberg (rakas, täydellinen, uhkea tyttäreni): Hän on varmasti yksi tärkeimmistä apulaisistani, sillä hän opiskelee HAHA:n tyttöjen kanssa samassa koulussa, hän on myös hyvin avoin ja muuntautumiskykyinen. Tämä on tullut todistettua, ennen hänen tyylinsä muistutti lähinnä Peppi Pitkätossua, mutta sain hänet muuttamaan sen naiselliseksi, seksikkääksi korsetti-hame-korkokenkä stailiksi. Tämän avulla hän on hurmannut monia poikia... ja tytön... Mutta siitä lisää jatkossa, enhän minä kaikkea voi vielä kertoa... Yhdellä sanalla hän on: IHQ<3

Kim Försberg (urheilullinen, atleettinen poikani): Hänestä ei varmastikkaan tulla kuulemaan niin paljoa, kuin Ulrikasta, sillä hänen aikansa kuluu urheiluun ja kehonrakentamiseen. Hän on ulkomuodoltaan jykevä, hartiakas mies. Vaikka hän onkin Ulrikaa nuorempi, eli alle 15 vuotta. (Ei mitään vihjailua siitä, etten muistaisi lasteni syntymäpäiviä!!)

Siinä nyt oli lyhyesti perheestäni, kuulette toki minusta lisää, sillä jos tytöt vaihtavat salasanaansa, se on ohjelmoitu lähettymään sähköpostiini. Aion kuitenkin jatkossa keskittyään omaan alaani: Juoruihin, jotta pysytte mukana tyttöjen jyrkissä käänteissä!

xoxo

Ulla Kandela <3